Na początek ..

Dzisiaj rozpoczynam nową przygodę, będąc pełnym entuzjazmu młodym człowiekiem chce podzielić się z wami własną wiedzą, doświadczeniami oraz przemyśleniami. Może opowiem coś o sobie byś właśnie Ty czytelniku zadecydował o tym czy warto poświęcić swój cenny czas na czytanie tego bloga. Mam 21 lat i niedawno ukończyłem studia licencjackie z fizjoterapii (od października zaczynam studia magisterskie i mam duże plany związane z rozwojem zawodowym) - nie ukrywając obrany przeze mnie zawód jest tym bez którego obyć bym się nie mógł w życiu. Bardzo cieszy mnie niesienie pomocy drugiemu człowiekowi, a najlepszą zapłatą za to jest szczery uśmiech i ciepłe słowa od pacjenta. Posiadam wiele zainteresowań, które też mam zamiar publikować na osobnym blogu.. są to między innymi : wędrówki po Tatrach oraz jazda na motocyklu. Uważam się za trochę nieszablonowego człowieka, ponieważ nie lubię chodzić wyznaczonymi przez kogoś ścieżkami, lubię odkrywać i zdobywać wiedzę i doświadczenie, którego w życiu na pewno nigdy nie zabraknie. Mój sposób myślenia często może być sprzeczny i kontrowersyjny i nie wszystkim to o czym będę pisał może się podobać, jednak o to w tym wszystkim chodzi - by dotrzeć do jednostek bo zawsze znajdzie się ktoś kto nie doceni naszej pracy, będzie miał odmienne poglądy, itp. Treści zawarte na tym portalu będą miały za zadanie ukazać Ci mój tok myślenia, który wydaje mi się, że w dzisiejszym świecie jest jednak trochę odbiegający od "normy". 
Tematyka zagadnień jakie będę poruszał, kręciła się będzie wokół szeroko rozumianej terapii pacjentów (głównie ortopedycznych), sposobu ich leczenia, wyjaśniania na czym polega dany problem... poruszaną również będzie profilaktyka oraz zapobieganie występowania urazów, a także czasem opowiem wam o doświadczeniach jakie przeszedłem,  i wiele wiele innych. 


Celem bloga jest dotarcie do ludzi, którzy potrzebują pomocy, zdaje sobie jednak sprawę że działać będę jedynie przez źródło wirtualne, dlatego proszę Cię byś pomógł mi w rozpowszechnianiu tego co będę starał Ci się przekazać. 

Jedną z głównych przyczyn dlaczego znalazłem się na takich, a nie innych studiach była przykra sytuacja jaka miała miejsce w moim życiu 5 lat temu. Od zawsze kochałem sport, a w szczególności siatkówkę. Od najmłodszych lat każdą wolną chwilę spędzałem na boisku, początkowo na podwórku z kolegami, następnie ze starszymi od siebie zawodnikami, potem trafiłem do klubu z którego po czasie przeniosłem się do innego. Poświęcając bardzo dużo czasu siatkówce i nie mając przy tym odpowiedniego systemu odpoczynku i relaksu mój organizm się zbuntował. Doszło do urazu, który wykluczył mnie na pewien czas z mojego ukochanego sportu (wtedy myślałem że na zawsze!), tym samym wywracając moje życie do góry nogami. Chodząc od placówki do placówki w Naszej "pięknej" służbie zdrowia , byłem zbywany i źle diagnozowany. Widząc jak to wszytko jest nastawione przeciw Nam ludziom, którym wcześniej czy później coś może zacząć szwankować postanowiłem, że chce zrobić coś dla innych by ktoś nie czuł się tak bezradnie słaby i lekceważony jak ja.

Chciałem pomagać.. a na to ma wpływ wiele czynników i na wiele sposobów można to robić , i o tym między innymi chce wam opowiedzieć bo może to dzięki przeczytaniu tego bloga ktoś z Was - może TY postanowi podobnie pomagać innym i być dla drugiego człowieka :) ! Nie przedłużając to w skrócie o mnie. 


Miłego wieczoru ! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#20 Naprężacz powięzi szerokiej - czyli jedna z potencjalnych przyczyn dolegliwości bólowych w okolicy stawu kolanowego i biodrowego u aktywnych i leniwych :)

#7 Co zrobić ze "skręconą kostką" ?

#15 Płaskostopie -> nie takie proste jak wiele ludzi myśli .. :/